MILJARDEN FLARDEN 91

MILJARDEN FLARDEN 91

‘Ik ga de beesten voederen. Eigenlijk ben ik een visboer.’ Dat hadden mijn laatste woorden kunnen zijn op 12 november om 07:08, mocht ik toen de geest hebben gegeven. Ik ben wel nog even in leven. Ik let nu echter goed op wat ik zeg, want eender welke zinsnede kan mijn laatste zijn. Dat mag niet iets stompzinnigs zijn. Ik blijf alsnog mijn acht vissen in de tuinvijver elke ochtend omstreeks 07:08,50 wat korreligheid toegooien. Zonder de mededeling aan mijn vrouw: ‘Ik ga de beesten voederen. Eigenlijk ben ik een visboer.’ Onherroepelijk op weg naar een laatste flard, dan hopelijk (zonder red bullshit) drijvend op gevleugelde woorden: de Schrijver van Miljarden Flarden, geheel de uwe. 

Populaire posts van deze blog

MILJARDEN FLARDEN 01

MILJARDEN FLARDEN 201

MILJARDEN FLARDEN 150