MILJARDEN FLARDEN 186

MILJARDEN FLARDEN 186 

A – Ik kan er niet meer tegen. B – Nu je het zegt … A – Wat levert het allemaal op? B – Ja hé. A – Files … werkdruk … betutteling … B – Zeg wel. A – Hoe is het zo ver kunnen komen. B – Vraag je je af. A – Ik heb al een inscriptie bedacht voor op mijn graf. B – O ja? A – ‘Zo, dat was het’. B – Eh, dat? A – Ja: vier woorden, twee leestekens. B – Een stil protest dus. A – Kort en goed. B – Ze mogen er dan van denken wat ze willen hé. A – Zo is het. B – Die tekst zou ook op mijn steen kunnen staan. A – Hela, afblijven hé. Mijn idee. B – Maar ik laat me wel in de fik steken. A – Ah, een urne? B – Ja. A – En heb jij al een tekst voor op die vaas? B – ‘Hier heb je geen vat op’. A – Haha. B – Of: ‘Hier heb je niet van terug’. A – Waarom niet: ‘As-hole’? B – Haha! Een dialoog uit de collectie van de Schrijver van Miljarden Flarden, geheel de uwe.

Populaire posts van deze blog

MILJARDEN FLARDEN 01

MILJARDEN FLARDEN 201

MILJARDEN FLARDEN 150